torsdag 23. september 2010

DinFavorittblogg.Blogspot.com

Hei alle dere superstooka lesere!

.. og velkommen til din nye favorittblogg!
Her vil du få alt fra banale refleksjoner over hverdagslige ting, til svar på de virkelig eksistensielle spørsmålene. Så om du lurer på ting som "Hvem er jeg?" "Hva gjør jeg egentlig her?" eller "vil gullfisken få tilført oksygen dersom jeg blåser med sugerør ned i bolla?" +++ Følg med! I've got the answers.
Greien med denne bloggen er i utgangspunktet kanskje at dere som er venner, familie, ukjente fans(seff) og hemmelige beudrere kan følge med på hvordan mitt folkehøgskole år utvikler seg.
For tiden er jeg elev på Rødde folkehøskole i Trondheim. Linjen jeg går på heter Reis! og den består av 11 Fete piker! Greien vår er at vi skal en tur til Kenya i januar/februar, så det kan være dere får høre litt om det.

Uansett. Dagens bloggoppgave er "Akkurat nå tenker jeg på..." Og det jeg tenker på akkurat nå er mat. Så nå blir det ostesmørbrød på stova.CyahBLOGGEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar